Thomasine gick bort inatt. Hon hade metastaser i hela kroppen och kunde knappt andas till slut. Jag trodde hela tiden att om det var någon som skulle klara det så var det hon. Men när hon fick beskedet igår om hur illa det låg till så förlorade hon allt hopp och bara gav upp. Jag tycker det är skönt ändå att det gick så pass snabbt. Att hon slapp lida.
Men usch usch uschu vad det här är sorgligt.
Jag gick in på hennes blogg igår och såg att den fortfarande inte var uppdaderad sedan den första augusti. Då började jag tänka lite att det antagligen inte stod så bra till. Men att hon inte skulle klara det var det inte tal om.
Fan vad livet är orättvist. Fan fan fan

Jag hoppas i alla fall att var hon än är, att hon mår bättre och att hon slipper allt det onda.
Om shanti Thomasine, om shanti ૐ

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0