på jobbet, som vanligt

det är på något sätt typ då som jag pallar blogga nu för tiden. Mitt internet hemma är för segt och i skolan har min dator...wait for it...... krachat. Surprise? nej
Anywho, skolan är väl lagom. Psykologi är mitt nya favoritämne och vi har fortfarande inget schema.
Jag har de på mig mina nya skor idag (nr 11 för er som räknar) och efter en kvart ungefär så håller klacken på vänster på att gå av..?? The fucks? Ska gå till affären med dom imorgon och klaga. Men dom är fortfarande skitsåsiga.
Annars då. Imorogn drar jag till Nyköping över kvällen och går på kräftskiva, parthay yeahyeah. Men sen är det raka vägen hem för jag ska jobba i helgen. Men det kommer inte bara bli tråh i helgen, jag ska sitta utanför popaganda på lördag också med Ari och någon mer kanske viktor. Vi får se, vi får se.
Jajaja insåg nu att jag iunte hade något intressant att skriva, mycket roligare att leka med min nya mobil istället!
Så det ska jag göra, tjena hejsan!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0