ÄNTLIGEN!!

Hallå!
Äntligen har solen återvänt till vårt kala land!! och för att fira detta har jag suttit inne på ett kontor och jobbat järnet!:D 
Nej, men det har faktiskt inte varit så pjåkigt. Jag tycker det r skitroligt att jobba på Aftonbladet! Det är jättetrevliga människor och skitkul arbete! där vill jag jobba när jag blir stor=)

Efter jobbet rusade jag direkt hem för att hämta los hermanos på fritis och just nu håller jag på att göra iordning lite mat åt lillebror som ska iväg o sparka boll.

Ikväll väntar antingen middag hemma hos Rebecca eller myskväll med Sofia=) Varför inte passa på o njuta av vädret utomhus tjejer? 

Nä, nu ska jag ta hand om skitungarna. Vi hörs sen=)



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0