Barcelona♥

Hej hej hej:) Nu är jag tillbaka till Svearike. Solen skiner även här och det är väldigt varmt. Men det har väl ni oxå känt? Barcelon avr helt underbart! Det var 30grader typ dygnet runt och solen sken från morgon till kväll. vi åt god mat och vabdrade läongs La Rambla.

De höga förväntningarna på de spanska pojkarna uppfylldes inte förrän vi kom till stranden och tröjorna åkte av. I'ts all about the body där borta. det är inga vackra ansikten direkt.. :/ Vattnet där var skönt. typ 20 grader, vilket är helt ok. Det var i alla fall tillräkligt varmt för att svalka våra brunbrända kroppar :D

Vi har inte shoppat mycket men två finfina tatueringar (av henna) pryder nu vårat skinn! På min vänstra skuldra finns en liten tass och på höger underarm finns en liten blomm-kvist:) (bilder kommer bär jag hunnit lägga in dom) Jag måste erknänna att det suger an aning att Sverige haft underbart väder medan vi varit borta och att det nu kommer bli 10-15 grader .. :/ menmen brun är jag i alla fall!! (och bränd!)

Asså det är så underbart att om två år kommer vi vara TRE veckor i barcelona och bara glida runt! nu när jag fått lite koll på stan så inser jag hur kul vi kommer ha där!! OCH vi kommer vara 18! ja herregud, men nu är det tillbaka till vardagen och skolan. Men nästa vecka slutar vi!!! :D:D:D:D:D
Asså det gär året har gått så snabbt!! men nu börjar jag flyta iväg i tankarna så det är bäst att jag slutar nu:)

ha en fin måndag Sverige!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0