Fashion against Aids

som ni säkert vet så har H&M en kampanj just nu som heter Fashion against Aids. och kändisar som bland annat Katy Perry, Tokio Hotel, Dita Von Teese och Robyn har designat ett varsit plagg. Som ett troget Robynfan var jag ju bara tvungen att köpa hennes T-shirt! Det ''braiga'' är att de flesta av plaggen endast kostar 149! 
Så här ser den i alla fal ut=)



På ryggen står PROTECT YOUR BODY   snyggt!! 

När jag ändå var inne i stan passade jag på att göra det mest efterlängtade! Jag köpte Twilight-dvdn! =D 
Som jag har längtat efetr att få ha den här hemma! ;D 

Jag bad kassören slå in den åt mig så nu har jag en liten härlig present;) 

T-Shirt-Robyn, H&M, 149:-
DVD Twilight, Åhlens, 199:-

350 spänn fattigare och 5 ggr lyckligare!=D 

nu ska jag göra sista läsloggen. Kämpa Emma!!

pusspuss

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0