galet

sitter nu och sommarlovs-protesterar genom att inte gå och lägga mig förrän jag inte kan sitta upp längre. 
Jag gick in på Aftonbladet i ren tristes och hittade den här häftiga (!) videon!

så häftigt ändå! 

För övrigt kollade jag o pappsen på en dokumentär om Tigrar i Indien ikväll=) det va faktiskt rätt roligt:P
Den hade blivit filmad av elefanter. (!!) asså dom tränar elefanterna så att dom går ut i djungeln bärande på en kamera och hittar tigrarna. sedan filmar dom allt! asså det är faktiskt riktigt facinerande! 

ja ni, det var min kväll..

Nu ska jag kolla lite på Scrubs. (a) det är Scarred på MTV. ja klarar inte av det programmet! jag klarar av rätt mycket äckligt på TV men det här är bara för mycket! jag får typ mardrömmar.. 

Godnatt fina läsare=) ♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0