hem ljuva hem

nu är ag hemma efter en extremt lång kväll.. ett typiskt vuxenkalas med inslag av töntiga moves på dansgolvet och full kärringar i baren.. myspys! men det va roligt att träffa  Leire o Josep igen! jag måste säga att min spanska inte är så pjåkig trots allt! jag förstod typ vad Josep sa o han förstod typ mig=) det tar dock ett tag för mig att få ut det jag villsäga:P men det är helt enkelt sånt man får leva med!
Imorgon (eller idag:P) är det tillbax till Nacka som gäller. ställer klockan på elva så att jag inte sover bort hela dan.. 

jag måste bara en en gång påpeka hur grymt snygga mina nya skor är!
det går  fortfarande inte att ladda upp bilder!! jag blir galen!! försöker igen imorogn=)

godnatt kära läsare!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0