Hemmafru?

Jag är nyss hemkommen från hämtning av Miranda och Oliver. Och Matilda. Mirandas kompis.
Det är så sjukt härligt väder! Det här ar Sverige som bäst! 
Jag har legat ute hela dagen och pressat and it shows! så härligt=)

Men jag har inte bara solat här hemma, jag har även tvättat! Riktigt duktig har jag varit må jag säga. 
Och u när jag vi kom hem gjorde jag i ordning lite lemonad (ENDAST gamla tanter kallar det lemonad. hallå, det heter saft!)
Ja, jag har förvandlats till en liten hemmafru! Speciellt nu när jag jobbat som en galning och kommer hem till städning och tvätt!

Imorgon och på onsdag ska jag jobba ytterligare. 13-17 vardera dag. Rätt jobbigt men pengar behövs alltid! 

Nä nu är det back to work. Barnen måste ha mat!

det är så soligt att jag inte ens kan se skärmen!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0