inte världens bästa dag

Imorse vaknade jag åtta, japp ni hörde rätt. och hoppade in i duschen. jag skulle ju jobba. sedan chillade jag rätt längr till jag gick till bussen som gick 9.47. Väl inne i stan köper jag sommarlovskort. dyrt som faen, men värt det (plus mb), sedan gick jag på stan ett tag innnan jag skulle till jobbet. jag skulle ju jobba.  väl framme står det en tjej utanför dörren och typ väntar. hon frågar om det är jag som är lydia? jag svarar snabbt att så var icke fallet och öppnar därren till Kungsholmensglassfabrik. jag skulle ju jobba.
När vi är inne kommer ytterligare en tjej. uppenbarligen Lydia. Vi alla kollar lite konstigt på varandra och frågar i kör. Är det här rätt? vi skrattar lite åt missödet och vår chefs uppenbara misstag.  Vi kommer i alla fall överens om att vi ska hjälpas åt att ta ut glassen. jag skulle ju jobba. 
någon kvart senare ringer tommy och jag får prata med honom. Då får jag reda på att jag inte alls skulle jobba för han hade ju inte svarat på smset jag skickade honom där det stod: Ja, jag vill jobba på lördag. Han förklarade att ''Om jag inte svarar på smset så betyder det att du inte ska jobba. Det fattar du väl?'' 
jävla dumhuvve. om man får säga så. (jag har spenderat så mycket tid med Sofia att jag snart är lika ocensurerad som hon!:S) 
så jag tog mitt pick o pack+en glass och drog därifrån. galen av ilska. 
jag skulle ju jobba!!!!!!!!!

Japp, så nu sitter jag på Nybrogatan 53 och tittar på när mamma blir upfräschad i sina krulliga lockar. kul (...)
jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu. Jag kommer antagligen snart träffa Sofia någonstans och så hittar vi på något bus. jag vill fynda på rean! och köpa skoor!! har hittat ett par riktiga godingar från Din Sko som kostar 600 spänn. lite dyrt men mamma satte precis in 2000 på mitt konto så jag kanske kan tröst shoppa dom? ty jag är ju så förtvivlad över dagens alla missöden... ;) 
meneeeeee, nu ska jag nog inte blogga mer (även fast jag vill) för det börjar bli lite långt nu och jag vet hur tråkigt det ääär!

ha det fint=)

jag just nu. nä ja skojja bara. så här såg ja ut förra sommaren =) 

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0