It is officially over

Jag måste bara börja med att be om ursäkt. I förra inlägget råkade jag skriva maj istället för juni .. ;P 
det händer även den bäste!

Mitt o mammas sökande efter bardums/hall prlar i går var i allfall lyckad! Vi hittade typ finaste golvet och en ball dusch! wiiho
På kvällen kollade vi på Allt Flyter. Filmen av Måns Herngren nivet? Den va helt ok. inte bra inte dålig. 

Idag har jag:
- Ätit frukost ute. Tack gode gud!!  jag började tvivla på att solen aldrig skulle visa sitt vackra tryne igen!
- Gjort klart träningsdagboken
- Gjort klart Idrottsuppgiften! Allt skolarbete är officially gone!! ISH!
- Lyssnat galet mycket på musik. Eminem är UNDERSKATTAD
- Duschat. Japp, tro det eller ej. Jag ÄR hygienisk
- Ätit luch. =)

Riktigt bra och produktiv förmiddag! =) 
Ikväll känner jag för att gå på bio, och vid tredje försöket att få någon med mig verkar det som om jag kanske har Sofia på kroken.. Jag vet inte hur länge det har gått sedan jag va på bio senast! Jag tror det var Twilight :S !!
Jag tror ja e sugen Änglar & Demoner. Jag har iof inte sett Da Vinci koden men jag har hört att dom är två helt olika filmer så det gör nog inget:) 
Jag vet att du vill Sofia!

Nu ska jag nog göra något annat en stund=)

pussokram gummbanan



Kommentarer
Postat av: sofia

jag villevilleville, men jag var så trötttrötttrött! Det är inte så flatering att vara tredjeval föressten........ höhö

2009-06-07 @ 20:30:34
Postat av: Anonym

gud vad snygg bild! :D "pusspuss" //lady gaga

2009-06-07 @ 20:31:15
Postat av: emma

Sofia: man spara ju det bästa till sist!

Gaga: haha, slutta..!

2009-06-07 @ 23:16:14

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0