Låt Den Rätte Komma In

igår kväll såg jag och mamma på Låt den rätte komma in. Och jag måste säga att jag är besviken. Den var alldeless för oseriös och hade jättedåliga effekter.
nej, jag rekommenderar den faktiskt inte ens..


Jag vill bara lägga ut en video p min numera favoritlåt bara för att jag älskar den här låten! (läs: jag precis lärt mig och inte kan sluta)
(jag precis lärt mig och inte kan sluta)



Så klockren!!

hejdå små pussgurkor



edit: det  var visst inte en fullständig video! sök på ''We made you - Eminem'' på youtube!

Kommentarer
Postat av: sofia

Emineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem <3<3<3<3<3<33<3<<3<3<3

2009-06-08 @ 15:50:36

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0