Ledig daaag

Idag har jag varit hos Felicia som planerat.
Jag gick upp 20 över 8 och väckte mamma som försvoit sig. hennes första mening var;
- Är det försovningsläge?
Klockan 09.11 tog jag bussen hemifrån och 10:00 anlände jag till Felicias casa. Vi har tittat på Twilight och gottat oss. Men visst får man en sån där jättejobbig känsla efteråt? Asså man blir lixom ledsen. Inte för att filmen är sorglig utan för att man inte kan få en egen Edward Cullen. Jag känner mig lixom alldess matt. Det är nu abstinensen kickar igång...
När jag läst klart alla böcker och sett filmen typ 3 gånger så blev det lixom tomt. vad skulle jag göra nu då?
Men nu efter några månader utan Edward o Twilight,  har jag lixom lungnat ner mig. men allt väcktes till liv nu.  fan att New Moon inte kommer förrän i November!! (jag måste gå på premiären!) När kommer SF egentligen börja älja biljetter dit? Dom måste ju förstå att det kommer vara tuusentals som komme vilja komma dot på premiären?
Aja, om typ 20 minuter ska jag dra till jobbet o ringa runt till IQ-befriade ungdomar... Uppfriskande!

Känner inte ni oxå att det känns hur onödigt som helst att plugga nu? Vi slutar lixom om en vecka, varcör måste de ge oss massa uppgifter att göra nu?! jag pallar verkligen inte. Källkritiksgrejen lixom?
bläbläblä
Jag kommer hem typ halv nio ikväll så då lär jag ju inte direkt prioritera plugget... :)

Nu måste jag fixa det sista innan tåget går!
Vi hörs senare!

pusspuss

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0