Let the party begin!

näärå, men nu har jag iaf jobbat min sista (planerade) dag på Aftonbladet. Den var rätt lugn ch  jag stötte inte på några större problem. 
Jag räknade ihop min lön (utan OB) för de dagarna jag so far jobbat i juni igår och jag hade redan kommit upp i  ca 2500kr!! och det är lixom utan OB och utan idag så jag kommer vara LOADED i sommar! fan va härligt! :D

Nu är jag tillbaka i el casa de mi pappa och här är det fulrulle (hahahha mycket roligare än fulLrulle!! P) kan man säga... You guy's know what I'm talking about! .....

Imorgon ska jag nog inte jobba. utan jag ska bara sova uut för en gångs skull ( vilket inte kommer lyckas eftersom en viss person ska lämna imorgon och vid det här laget är jag van vid att ha extra kuddar och öronproppar redo. :/
hur svårt kan det vara! jag borde verkligen spela in det imorgon och lägga upp det på youtube! Jag lovar, någon slags psykiatriker skulle gladeligen ta sig an fallet..
blä

Nä, nu ska jag nog.. eeeh... jag vet inte kolla in i väggen ett tag tills jag hittar på något annat. ... INGEN är hemma
Tack btw för att ni sa adjö innan ni åkte.. !

Hejdå suckers


Kommentarer
Postat av: johanna

CASH FLOW - som eva skulle sagt :D

2009-06-22 @ 09:32:01

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0