När man har tråkigt..

det är när man har tråkigt som man hittar de mest intressanta sakerna!
Jag har aldrig läst Stina-Lee's blogg men efter att jag läst ett inlägg av KEnza så tänkte jag kolla in hennes blogg. 
Det första jag får se är detta:

HON ÄR GRAVID!!! 
shit pommes måste man ju bara hälla ur sig i en sådan här situation! Vad är hon? typ 19-20?? 
Men hon verkar jätte nöjd och lycklig så all lycka till henne o hennes sambo!

Något annat jag hittade när jag surfade runt var den här videon:
http://www.youtube.com/watch?v=VS2mfWDryPE
Ni kanske kommer ihåg den där kampanjen No Anorexia? Hon tjejen var ju i alla fall så läskigt small att det inte är sant!! Kolla videon! Det ger anorexia ett helt nytt ansikte. 

helt seriöst, kolla på den


Det blev ingen middag med tjejerna idag för mig. Jag är helt enkelt helt slut och måste spara på krafterna till jobbet i morgon...
C ya!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0