Njuter av Stockholm

Godkväll : )
Idag har jag varit riktigt busy asså.. ojojoj! Jag gick upp halv tio (japp! ni hörde rätt!) och satte mig ute på verandan och njöt av en (lite halvdan) frukost! Sedan var det duschen och sedan bussen som gällde!
In till stan, köpte lite sköna grejjer. Bland annat en klänning, väst och sjal från Indiska, puderkudde från H&M, present till mamma o pappa. ja osv. 
hehe och juste, när jag gick på hötorget fick jag en blomma av nån blomm-snubbe :D hehe de va kul!
Ja, sen åkte jag hem till kära Lidingö för o kolla posten (LÖNING!) och kolla till bygget som är i full gång!
Jag vet inte om jag berättat detta men vi håller på att bygga om där hemma, gör en ny hall o toa o sånt:P kulkul!
Jag passade också på att hälsa på moster och de små knoddarna =) 

Sen bar det iväg till farmor och middag! Det bjöds på många skratt och god mat : ) 

Sedan var det  bara att sätta sig på bussen och färdas hem igen. 
Det är så härligt att ta båten! Man sitter på kajen i solskenet och lyssnar på vågorna och sedan åker man 3 minuter lungt och stilla över östersjön(??) och sedan är man framme! Underbart!
Och idag har det ju bara varit huur varmt som helst!! Helt sjukt! jag svettades som en isbjörni öknen och såg väl antagligen rätt sunkig ut.. men man håller humöret uppe!! 
Jag köpte en liten fruktsmoothie från Wayne's som jag gick och svalkade med. en fantastik liten uppfinning :D 

Nu sitter jag här hemma på altanen och gör inget speciellt. F och R skulle höra av sig om potensiell sitta på ett berg-plan men än har jag inget hört.

The rest is yet to be unwritten


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0