nyklippt och färdig datad

nu sitter vi i klassrummet och utnyttjar de sista minutrarna av datafrihet. för klockan 2 skall våra kära kompanjorer lämnas in för sommaren och rensas från allt det vi gjort..
Så jag har nu lagrat alla in adokument o alla mina bilder på ett litet USB minne
=)

och juste! Jag klippte ju mig på hpltimmen. blev bra, eller asså det ser typ likadant ut fast lite uppfriskat lixom ö-och så har har jag nån sorts påtvingad mittbena som vägrar lägga sig. så jag orkar inte lägga up någon bild för jag sätter upp det i tofs nu;) . ni får helt enkelt inbilla er!
måste säga att det kändes extremt lyxigt att få håret tvättat så här mitt på Tisdagen ! ;)

nej, nu ska jag gå o rösta!

Hörs sen!

ps. ni vet hon tjej som blev märdad i Enskede för några dgar sedan? här är hennes blogg om ni vill se lite och kanske skriva något! ds

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0