IG och annat kul :)

Hej hopp,
ligger nu i sängen och har precis laddat upp huur många bilder som helst på fb. pallar inte lägga ut dom här så ni får helt enkelt nöja er!! 
Min dag har varit ok. Först var det två timmars värdelös int ek och sam och sedan en halv timmes matte. vi fick tillbaka matte np och jag kan bara säga att man kan inte alltid få G!! ;D asså jag bryr mig verkligen inte. jag fick VG i matte a ändå så det är bra:) 
Nu ska ja sussinanna lite för att sedan klockan nio i morgon bitti bege mig hem till Fellalation för att kolla Twilight!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D 
Jag ska jobba imorgon oxå så vi kommer kanske bara kunna se den två ggr :( men vi tar igen! 
Huvudanledningen till varför vi skulle träffas imorrn var för att vi skulle se MTV movie awards (den går i repris hela var det en tjej som skrev) men när jag kollade tv-tablån idag så gick det inte! :S så vi kollar på twilight hela dagen ist.
det kommer bli den bästa dagen! :D

nu ska jag sova!
pussogodnatt♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0