Pappas dag

god morgon alla morgonpigga!
Japp, klockan är halv elva, och jag har varit uppe i snart två timmar! 
Pappsen fyller år idag så det var bara att skutta ur sängen halv nio i morse och baka scouns frukost!
en härlig tradition tycker jag :D

Gårdagen/kvällen var väldigt lyckad! Vi möttes up vid slussen och vandrade bort till fåfängan där vi hittade FARES VIP Plats. Den var väldigt fin och solen sken på våra bleka kroppar! ;) 

Där satt vi och åt goda mackor från Vetekatten till klockan halv tio typ. Sedan vandrades det bort till Slussen igen där vi mötte David! härligt och se honom efter så lång tid! :) 
Vi käkade lite donken och hittade BÄSTA picknick-platsen mitt på slussen! 
Efter många timmars väntan var det med ett kärt möte med Harvey som kvällen avslutades. 
Jag kom hem vid halv ett och släckte lampan vi halv tre - tre. 

Allt som allt väldigt trevligt/roligt/mysigt! 

Idag ska vi som sagt fira pappa så jag bör nog sätat igång o städa här hemma och packa (Imorgon åker viii!!!!!) 

Åh, jag är så trött!! Vil bara lägga mig ute i solen och soova! 

XOXO


ps. pappa var på samma restaurang som Kenza i fredags. Status???? eeeeh, jag tror det! ;) ds.

Kommentarer
Postat av: sofia

Oh STATUS lillhans! :D

2009-06-28 @ 12:21:50
Postat av: emma

sluta!! min pappa e inte liiten! han är normal!

2009-06-28 @ 14:08:35
Postat av: sofia

höhöhö

2009-06-30 @ 12:05:29

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0