quicky :p

hej alla =) 
det blir ett litet kort inlägg nu innan jag drar iväg och röjer på en 50års fest!! ...
jag mötte upp sofia vid tre typ och vi tog en fika på moda café. myspys va det !
sedan begav vi oss på skojakt. jag hade spanat in ett par klackar (som jag sa förut) och de ville jag ha!
till slut hittade vi dom och de var perfekta! så fina!! och de kostade endast 400 spänn :O skit braa!!
så nu ska jag ha dom på mig resten av litev för så här snygga skor har jag nog aldrig haft!

ok nu ville inte datan funka och tiden rinner iväg. ni får helt enkelt se dom ikväll!! :)

ha en trevlig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: sofia

AAAAAAAAAAAAAAH, dom är så gaaalet flotta!! (nörske)

mysfika :)<3

2009-06-13 @ 18:41:59

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0