Regn+paddling=nej tack!

good morning sunshines!
japp, idag ska jag alltså pallra mig ut i regnet och åka till Universitetsområdet för att paddla.... Men jag kommer klara det!
ryktet har nått mig att de flesta kommer snanna hemma men jag o Stasia ska göra detta tillsammans. dock inte den efeterföljande promenaden eller lunchen.. utomhus! nej fy, vi drar hem efter det första plågomomentet!

nu när jag sitter här kunde jag inte rå för at gå in och kolla om det fanns några fan t-shirts med Edward Cullen (a) och titta vad jag hittade !
klicka så blir dom större =)

till exempel!


gå in på den här sidan om ni vill kolla mer! det lär jag vilja göra!! :D (a)

nej, nu ska jag göra frulle!

vi hörs senare skitungar!♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0