Sista helgen på vårterminen!

Godmorgon alla glada!
Om ni är helt förbluffade varför jag är uppe så himlans tidigt kan jag meddela att jag gick upp med Felicia för hon skulle iväg till jobbet =) 
Gårkvällen spenderades i soffan med en dator i knät. Som vanligt lämnade jag in Källkritiken 35 minuter innan deadlinen! (23:25 alltså;P) 
Annars var det ganska lugnt. Vi gjorde pannkakor och pop-corn och kollade på Talang :) myspys

Idag ska jag o mamma in till stan för o köpa grejer till vår tillbyggnad som snart ska sättas i verket! Kakel, målafärg, möbler, dusch! Allt ska köpas! =D 
Åh, jag älskar att göra om !!! 

Nu ska jag göra lite frulle, vi hörs sen! 



Den här låten vaknar jag till varje morgon! så fin! =) 

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0