Team Edward!

jag har precis köpt den här
  jag blev nästan lite chockad när allt var klart. Gjorde jag precis det där? ja!! den är ju klockren! 
TEAM EDWARD sexier than you since 1918
   wiihoo! det gjorde min dag. 
om 13-17 dagar trillar den ner i min brevlåda och då kommer jag kissa på mig av lycka! :D
    den kostade summa kardemumma (inkl frakt) 27$!! alltså endast 195.94 kronor! (källa: Forex, http://www.forex.se )
det bästa var att jag kunde köpa med mitt eget kort. Alltså VISA electron. det brukar ju inte funka, för man måste typ ha ett vanligt kort,men inte på den här sajten! 

    vill ni också köpa fanT-shirt eller göra egna, gå in på http://www.cafepress.com/ =)

nu ska jag lyssna lite på Sporify och gulla (eeh.. inte!) med mina syskon.

 Vad ska ni göra ikväll? =)


I'm starting to belive I'm in Forks. If only..


Kommentarer
Postat av: sofia

Ååååh, cooolish! Då kommer en solbrännd(eller not ioförsig om det fortsätter såhär..) emmser glida runt i den här när jag kommer hem! ;D <3

2009-06-14 @ 18:16:52
Postat av: EMMA

ja!!! :D:D:D men hallå om inte moses kommer till berget så får berget komma till moses!! (ller hur det nu blir.. jag har inte läst biblens:S va det jesus? näää... messisas??)

älskar dig sofia arnsten!!

2009-06-14 @ 18:36:49
Postat av: sofia arnsten(yeaah, thats mee!)

Exaktly my dear friend! (Haha, om du vill ha bibelråd är JAG den sista du ska fråga vettu, ateist javisst! ;)

Älskar dig med Emma Särnan Serner!!!!!!!!!

2009-06-14 @ 18:39:51

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0