soommar! sommar o sool!!! (?!)

Godmorgon! =)
att det bar inte kan bli bra väder nu!! det är ju första dagen på sommarlovet och det är grått, kallt och regnigt!! 
hur konstigt känns det inte att säga sommarlov?? det är lixom helt fel. dels för att det här skitiga vädret men framför allt för att det här första året i gymnasiet har gått så snabbt! allt har bara rusat iväg och plötsligt har en tredje del av gymnasiet försvunnit! 
hoppas bara att tvåan går lika snabb! det ser inte ljust ut.. 

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder från min skolavslutning men jag tror att det är något fel med den här datorn. för jag kan inte ladda upp bilder... är det någon annan som har MAC som har samma problem

Idag ska jag kanske åka in till stan o möta vänn och klockan nio ikväll är det middag på Thaiboat som gäller! Det är en rastaurangbåt som ligger vid Skanstull! Gå in här:http://www.thaiboat.se/ så kan ni kolla in det själva!

Vi hörs lite senare!♥


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0