munsbitar

Nu sitter jag hemma igen efter att ha jobbat 3 timmar på Aftonbladet. Det gick rätt snabbt och var rätt chill. Jag fick ringa inför start och PLUS vilket jag aldrig gjort tidigare, så de va rätt nervöst. men det gick bra:) 
Det var iallafall sjukt skönt att slippa skolan en dag. så hila onödigt att vara där nu... Imorgon börjar vi lixom elva och ska då ha picknick med manuel.. efter lunch ska vi sedan ha engelska då ci typ ska sitta o stirra in i väggen.. 

Kollar ni oxå på Criminal Minds? :O det är ju Jasper!! Det är lixom ment to be känns det som! inte nog med detta, jag ringde min käre vän Ari idag och gissa vad hon hade gjort? Kollat på Twilight!! hur stor är chansen lixom? asså att vi gör exakt samma sak samma dag? :O coolt

Bara för att jag har abstinens och för att jag typ är kär i honom så får se lite goa bilder på en riktig snygging

lite liten kanske, men ni får helt enkelt titta lite extra nära;) 
och bara för att jag är typ lite extra snäll idag så tänker jag lägga ut en video med Robert Pattinsons festival film, How To be, den e skitkul :P!



första gången jag lyckats infoga en video!!  :D :D 

puss i hej!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0