Vilket Rusk!

Godmorgon alla fans!
Usch vilket väder det är idag! kallt, blåsigt och regnig... :( Jag tycker verkligen syd om de som tar studenten idag..  hoppashoppashoppas att 2011 blir ett oligt och varmt år! 
Idag har jag ju som sagt bara två lektioner så det blir en ganska kort dag. Efter skolan ska jag gå ner till F&S och fråga dom om dom har fått in mitt armband. nivet det där med massa berlocker på. jag tappade bort det för någon månad sen och man måste ju kolla överallt? 
jag hoppas att det finns där! jag tyckte verkligen om det och det var tydligen värt jättemycket pengar:S 

aja nu måste jag dra, vi hörs lite senare!



när det är sånt här väder åker höstjackan på... :(

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0