59

sitter i skolan och lyssnar på vad som verkar vara en evighet av högläsning och gälla röster..
studiedagen igår passade perfekt till att inte göra någonting. Jag hade inget internet så det blev inget pluggande.
På kvällen drog ja o mamma till IKEA och på 30 minuter shoppade en hel del och var själva i chock när vi kom ut på parkeringen pga farten vi haft inne i varuhuset. Lite mattor, lampor oh skrivbord blev det i alla fall. han precis hem till kändisdjungeln. ja, jag älskar det tv-programet! Det är jag och två till som kollar på det så ofta som möjligt. och jag jag hade faktiskt inte tänkt berätta det här...
men jag har röstat två gånger..
Idag har jag gitarr. ska få lära mig hardest part med coldplay. nästa lägereld är jag redo.

åååååååååååååååååååååååååååh, kan hon inte bara sluta prata???????

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0