uppe med ortan

Jag har ställt klockan på kvart i nio för att vara vaken när några tv-killar kommer hit och ska fixa vår tv som inte riktigt vill samarbeta.
Ni vill verkligen inte se hur jag ser ut just nu. Jag är sådär läskigt nyvaken efter att ha sovit djupt ända sen jag somnade vid elva igårkväll..
Jag är i alla fall tillbaka i Stockholm nu. Känns... sådär. Jag har längtat tillbaka eftersom alla varit hemma och jag där nere, och jag längtar tillbaka till lite rutiner. Men trots att jag kommer ta med mig så mycket från den här sommaren (som verkligen inte är slut!) så är det mycket som jag tvingats lämna ifrån mig.
Jag visste inte hur det skulle vara att åka upp utan Timjan med oss i bilen som vi haft de senaste åtta åren. Det gick bra men jag hade en ständig orolig känsla i magen. Allt kändes konstigt liksom. Vi fick ingen grön lapp för husdjur när vi körde igenom biljettkurerna, var inte tvungna att smyga ut från bilen när vi var parkerade i båten och det första vi gjorde när vi kom hem var inte att öppna hennes bur och låta henne hoppa ut ur bilen.
Jag har gjort i ordning ett album med massor av bilder på henne som jag ska sätta upp. Ska göra en vägg med bilder. Vill göra om lite i rummet också. Flytta hyllan, eller vrida den. Och ta bort några gardiner som hänger i vägen hela tiden.
Måste packa upp det sista också..
Nu är dom åtta minuter sena.
Jag är hungrig men har bestämt mig för att idag börjar resan till att kunna gå om kring i bikini oberörd och det känns bra! Jag längtar till att jag får mitt gymkort (kanske genom skolan?) och kan börja träna som vi gjorde i höstas. Komma igång helt enkelt. Det har varit en alltför lat sommar.
Nu är dom 16 minter sena
Jag vill soova.. men idag ska jag faktiskt in till stan och kolla runt lite.Sen kommer farmor över på middag.
Det är naaaajz med riktigt internet ska ni veta. Nu kom han. vi hörs

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0