avundsjuuk!!

Jag kom på idag att jag inte har uppdaterat på riktigt på ett bra tag nu så jag tänkte att det var dags för ett ordentligt inlägg nu:)
Idag har jag latat mig hemma typ hela dagen och lekt med pappas nya Iphone. Jag vill ha en!! Nu har både mamma o pappa Iphone(som de har fått från sina jobb) och jag är grymt avundsjuk!! Den är så rolig och har så många spel(a):D
Vid fyra drog jag o pappa till en Driving Range o pappa körde några bollar medan jag var där som ''mortal support''. Det var skönt att få komma ut lite(trots att jag ska va ute hella kvällen..)
På vägen hem stannade vi på en parkeringsplats och så bytte vi plats. Jag har ju inte tagit mitt Övnings köra-tillstånd än, men vi busade lite och jag körde ändå. Det gick rätt bra faktiskt. Fast shit va svårt ett är att starta! Jag fick typ motorstopp på motorstopp hela tiden!:O Är det svårt för er också eller är jag mongo?
Nu när jag kom hem bänkade jag mig då framför datorn och gick in på blogg.se. Och vad för jag se? Jo, en tjej som har fått Robert Pattinsons autograf!! Såhär skrev hon på sin blogg:
''För ca 3 månader sedan så skickade jag iväg ett brev och 2 bilder till Robert Pattinsons fanmail adress.
Jag hade läst om andra som skickat dit och fått tillbaks signerade bilder osv.
Så jag skrev brevet, skrev ut två bilder och la i ett extra kuvert med mitt namn och adress på i det stora kuvertet som jag skickade allt i.
Idag sa min mamma att jag fått brev från England, först trodde jag att Nikki skrivit till mig, men sedan insåg jag att det kunde vart ifrån Robert! Och det var det också!
Inte bara mina två bilder som jag skickade med var signerade, utan också en liten "standard bild" som alla får med (den på bilden).
Och Rob har ju själv sagt i intervjuer att han läser + signerar allt själv, and i believe him.
Jag är lyckligt at the moment.

"To Hannah.
Robert Pattinson
xx" 
''
Asså varför har jag inte tänkt på det här?! Jag bara måste göra samma sak. Det skulle göra mitt år.

Kvällens planer är att möta upp Ari på slussen för att sedan åka till Gulle o möta upp Stasia. Och sedan åka till nått ställa o grilla=) förhoppningsvis komer massa folk dit men inget är säkert ännu.. Hur som helst tror jag att det blir riktigt trevligt! ( läs: Jag ska äta massa korv!!! )
Det blir till å klä på sig riktigt ordentligt ty solen lurar oss bara o det ör typ 0-5 grader... Men jag drar på mig strumpyxor under jeansen o sätter på mig en extra tröja:) våra vänner filtarna kommer också joina oss;D

Nu ska jag nog kasta ihop lite käk och sedan piffa det sista på min look. (som är aningen pluffsig?)
Hoppas att er fredagkväll blir riktigt härlig och så hörs vi another time!
♥♥♥

Särnan


Kommentarer
Postat av: R

Tack för att du fick min bloggvilja att återkomma :) <3

2009-04-19 @ 14:04:54
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-19 @ 19:39:41
URL: http://misslidingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D

2009-04-19 @ 19:40:01
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0