CHOKLAD

Glad Påsk allesammans!! 
Vilken uundernar dag det är här! (på Gotland i allafall) Är det fint väder i huvudstaden? En fågel viskade i mitt öra att det skulle vara hela 14 grader nu idag!:O Rena rama sommar temperaturen herrejösses!
Jag har, dagen till ära, varit nere på strander tillsammans med Wiklanders och spelat fotboll, ätit macka, chillat och varit med om en fantastisk dimma-i-solskens-situation! as ballt!
När jag kom hem skrek mamma som en gammal kärring att hon hade sett påskharen skutta förbi så det var bara att dra på sig stövlarna och bege sig ut på äggjakt. Det första ägget jag hittade var inte alls ett ägg utan ett litet paket från NK. där i låg en hårmojäng i form utav en fjäril. I det andra ägget som var ett ägg låg tre hundra riksdaler!=) trevligt trelivgt
men jag måste säga att jag kämpar som en galning för att inte springa till skafferiet o slänga i mig choklad! 
It's on everybodys lips! På radion snackas det om hur mycket man kan trycka i sig under sändnigarna och att ''detta är ju faktiskt godisets högtid!''
men jag kämpar på och äter skitmycket i stället. Titt for tatt som man brukar säga. 
dagens planer framöver blir till o plugga inför det stundande provet i internationell ekonomi som äger rum nu på onsdag, och duscha. Ihres kommer nämligen hit på middag och då gäller det att vara fin. 
aja.
Förövrigt när jag klädde på mig imorse så hittade jag på en ny festklädsel. så jag ha mitt på det torra om man säger så.
nä, nu ska jag plugga. kanske tar jag något att äta innan?
GLAD PÅSK
Särnan


ps. bilder från denna galna helg kommer förhoppningsvis på måndag eller tisdag=) ds

Kommentarer
Postat av: R

Åh lyxig påskhare! :o

2009-04-11 @ 20:40:08
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0