denna vecka åker vii!

Jippitjohoo!!
På söndag åker S1B + plus några nobodys till ENGLAND!! vi kommer fram till våra värdfamiljer typ halv ett på natten, vilket är lite jobbigt... Jag och Rebecca ska bo hos ett 60-årigt gammalt par med en hund och katt:D hihi, det kommer bli kul!
snacka om att Primark kommer behöva ta en rebound paus ett bra tag efter att vi har varit där:O jag ska köpa HUR MYCKET SOM HELST!!
Tyvärr kommer vi inte få ta med våra datorer så det kommer inte bli någon update (särsilt ofta iaf) under nästa vecka.. :/
Imorogn är det valborg:D:D och jag ska vara med Sofia. än så länga har vi inga speciella planer förutom att njuta av varandras sällskap:) men något kommer upp! den här valborgen ska gå till historien!!!
Idag ska jag hem till farmor och äta middag, vilket kommer bli trevligt eftersom jag var sjuk förra gången:) sedan ska jag hem o packa lite, plugga lite o kolla på Grey's:D
Imorgon kanske ja o mamma ska köpa glasögon! det kommer bli kul:D

och visstja, jag jobbade igår på Aftonbladet. och jag ringde för första gången!! det va skit kul, I love it!
:D
Jag vet inte när jag ska jobba nästa gång men jag hoppas snart, fast det blir ju inte förän om två veckor eftersom ja e borta nästa vecka:D

nu måste jag gå, ha en bra onsdag!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0