Diagnos

Hej:)
Jag har kommit på vad min sjukdom (minus huvudvärken) beror på! Allergi såklart!!! Jag nyser hela tiden, min näsa kliar konstant och jag är slemmig  i halsen. alla de vanliga symptomerna lixom!:O så det är ju skönt att ha de ur världen iaf. 
Idag har jag o mamma varit inne i stan och gjort diverse saker. Först var vi på Bukowskis och lade bud på lite tavlor. Sedan gick vi till Gallerian och köpte massa fina saker. Jag köpte en jättefin topp som alla p KSG kommer få avnjuta i morgon (man måste ju vara fin när ens bästa vän fyller år!:O), ett par glassiga solglasögon och något hemligt;) Det hemliga är jag speciellt nöjd med!! 
Jag måste bara berätta vad jag hade på mig idag. En kort jeanskjol, gladiatorskor, linne o kavaj. Jag jag svettades. Detta är heelt fantastiskt!! asså det är underbart att det är sommar!!!
Imorgon fyller altså Sofia 17 år och det ska firas STORT:D exakt vad som planerats förtäljer dock inte historien;) 
För att avsluta detta inlägg tänkte jag bjuda på en bil på mitt stackars lillfinger som blev massakerat igår på jobbet. 

detta är alltså mitt lillfinger som förlorat en ganska stort del av sitt skin.. det ser skitmysigt ut. Det är alltså ett HÅL! ca 2-3 millimeter djupt. 

Hejdå!
Särnan

Kommentarer
Postat av: sofia

DU ÄR GULLIGAST!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-27 @ 09:54:38
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: R

WIHOOOOOO!

2009-04-27 @ 09:56:06
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0