Fina dagar och fina vänner

Tja,

Visst har det varit två riktigt härliga dagar?:O Solen har skinit det har varit varmt o skönt!
Det har varit lagom mycket kunder. både i går och idag, så mycket att man inte hinner bli uttråkad och lite nog att man inte blir genom stressad:) 
På måndagen kom Anastasia, Felicia, Sofia o David förbi o snyltade gärnet hos mig:) det var trevligt och vi (minus Fella) åt på Donken efteråt:) =Gott! 
Resten av kvällen spenderades hemma framför tvn:) 
Idag kom Ari, Fella o Mimmi förbi o snyltade lite dom med vilket var roligt:) Dom stannade en stund och sedan gick dom. 
Efter jobbet mötte jag madre i centrum o vi hyrde film till de framtida dagarna på Gotland. Det blev bland andra Vicky Christina Barcelona, Disaster Movie och Burn after Reading:) Ruligt.
På vägen hem fick jag en EXTREMT dålig nyhet levererad fån mamma. Vi kommer inte åka hem på söndag utan på måndag istället!
Så extremt jätte jobbigt eftersom jag har mycket revliga planer inför söndag kväll:( Men jag kommer vara med er i tankarna F.A.R.E.S!
Nu ska jag packa en snutt o sedan jämra mig lite över att puckona på Kanal 5 har bestämt sig för att visa världens tråkigaste sport, Is-Hockey, istället för DH. Får man göra så?!
Jag kommer ha med internet till Gotland, såklart!, så vi hörs i morgon. Kanske till och med innan jag åker:O Båten lämnar land klockan elva så vi kommer åka hemifrån vid halv tio typ:) 
bye bye my babies;)
Särnan

Kommentarer
Postat av: sofia

hej då älskling, gonna miss you bigtime! <33333333

2009-04-07 @ 20:41:45
Postat av: f

bye bye baby, baby goodbye <3

2009-04-08 @ 15:43:30
Postat av: R

Känn dig saknad! <3

2009-04-08 @ 17:22:03
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0