Fy F*n!

Nu är jag hemma från den underbaraste/mysigaste/äckligaste dagen på länge!
Jag har gått runt på stan iförd endast t-shirt, uppkavlade jeans och högklackade skor! Och jag har inte frusit en sekund! underbart!
  Jag träffade Felicia inne vid Gamla stan klockan halv fyra, och vi gick o satte oss på munkbroleden/bryggan en stund och bara njöt av solens värme på vårableka kinder;) 
  Sedan åkte vi runt i stan, köpte och hämtade diverse grejer för att sedan möta upp resten av FARES på café 60:) där var det riktig mysstämning och mycket prat:) välbehöft efter en kväll som igår.. 
  Jag och F hade sällskap till slussen, vi gick dit=duktiga flickor, och pratadegamla minnen och lite med aktuella ämnen:) trevligt:)
  Jag hade tur att komma med en buss till gettot där jag bor, och fick en bra plats. men nu kommer det äckligaste/mest förnedrande jag varit med om på vääldigt länge;
  Jag sitter själv rätt långt fram i bussen och på kommer en kille som är så dyngrak att han knappt kan stå på benen. först står han bara lite framför mitt stolspar och försöker hålla balansen, men efter ett tag flyttar han sig så att han står brevid mitt stolspar, vnd mit mig. Jag känner hur han stirrar på mig, men jag ingorerar och fortsätter smsa. sedan lutar han sig lite fram några sekunder. För att få en bättre syn påhur jag såg ut?. Jag skiter då i smsandet och ringer Felicia. Precis när hon svarat så lutar killen sig fram en gång till, men denna gång försöker han kyssa mig. Intimitets-mongo som jag är slår jag till honom och kollar mycket argt på honom. Han backar lite och mumlar för sig sjläv;
-Shit, vafan gjorde du. blablabla.
Jag pratar fortfarande med Felicia men hör i bakgrunde hur en man säger åt killen att ''nu kanske det är dags att kliva av bussen?''.
Usch, det var riktigt obehagligt! Jag är så trött på att inte ens kunna åka buss utan att, på grund av mitt kön, få någon på mig eller konstiga blickar. Jag är trött på att inte kunna ha på mig en kjol som slutar över knäna utan att få en grupp killar efter mig eller någon som ropar;
- Åh! Gumman!
Jag är trött på att ses som ett objekt!
bläbläblä!!
Ett riktigt skitit slut på en underbar dag kan man ju lungt säga.
  Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon!
Godnatt!
  Särnan


Kommentarer
Postat av: fella

jävla äckel

2009-04-05 @ 01:20:36
Postat av: an

2009-04-05 @ 10:09:30
Postat av: anastasia

vilken jävla idiot!

2009-04-05 @ 10:10:14
Postat av: E

usch, ja!

2009-04-05 @ 11:28:16
Postat av: sofia

oh lord! äckelkubbe

2009-04-05 @ 12:05:49
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0