God morgon!

  Idag är det lite halvdant väder här på den lite större ön(gotland). Jag har hört att det är 20 grader på den lilla ön... (lidingö) orättvist tycker jag. Men jag ska nog ändå pallra mig ut i trädgården och plugga. yippie!
Gårdagen var trevlig. Jag ägde på NE och gjorde en killer-smoothie=) 
  Denna dag ska alltså ägnas till plugg, kanske en snabb visit till stranden och middag med två Törnqvistare. rätt chill alltså. 
Igår satt jag o kollade på Vicky Christina Barcelona, som Felicia hade rekomenderat åt mig. Och den var fullständigt meningslös! asså jag o mamma blev bara arga på den j*vla filmen! Det hände inte ett SKIT i hela filmen! eller jo det hände grejer i filmen. men slutet var fullständigt värdelöst!! 
  usch, rekommenderas ej. 
ok, nu ska jag nog göra något annat än att hänga här. vad vet jag ej.

Glad Påsk-dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehheheehheehehehehehheeheheheh

2009-04-12 @ 22:02:30

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0