Gotland

Hej:)
Nu har jag varit nere i vårat fina hus i tre och en halv timme o jag jag sitter o kollar på den andra filmen för ikväll! Den första var Burn after Reading och den ja kollar på nu heter Disaster Movie:) Den första var riktigt kul! och heelt meningslös!! Men helt värd det! Den jag kollar på nu är helt sjuk. haha!
Resan ner gick iallafall bra:) Den var onödigt lång pga myycket shoppning men när vi kom ner var det varmt o härligt i huset så de va skönt:)
Imorgon ska de  vara regnet här nere så då ska jag ta tag i plugget som väntar på mig... :( tråkigt men nödvändigt..
Vi hörs i morgon puddingar!
Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0