hjläoåjeafnb!

hejhejhej,
  Denna dag har varit helt ok. jag har haft ont i huvudet hela dagen och haft nationellt prov i engelska. sånna där mysiga detaljer som gör ens dag helt enkelt. ..
Provet gick iallafall bra så det behöver vi inte diskutera mer ingående. 
  Efter sklan gick jag, Stasia o Sofia lite på stan för at sedan bege till den blomstrande kungsträdgården. Det var riktigt fint där!
Dock varade inte besöket speciellt lönge utan vi gick skilda vägar och jag begav mig hemåt. 
   Väl hemma får jag någon slags svacka och somnar i solstolen. ju längre tid det går, desto mer huvudväsk får jag så efter ca en timme går jag in o lägger mig i mammas stora sköna säng. Då blir det ännu härligare, ty febern kommer på besök igen och min näsa korkar igen. SÅ där har jag legat fram tills nu typ. 
   Oavsätt hur jag mår imorgon så ska jag jobba på Pipers tillsammans med Felicia. Hon ska lära sig hur man gör för att sedan kunna jobba själv:) det kommer bli kul och troligen helt fullsmockat.
  Ni har väl inte missat att det ska vara 22 grader imorgon?!
På kvällen blir det grill med de flesta av tjejerna här på min veranda eller nere på stranden:) det kommer bli kul
  För er som missat det så kommer jag o Rebecca bo tillsammans i Brighton. det kommer bli riktigt roligt tror jag:) och mysigt;)
   Bara för att göra det här inlägget lite mer intressant så tänkte jag bara tillägga att en femte, och sista säsong av The Hills är påväg och kommer sändas på MTV efter sommaren:) 

pusspuss
Särnan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Emma, säsong 5 finns redan ute på mtv.com! :D Checka där! :D det är grymt! <3

2009-04-25 @ 17:14:00
Postat av: R

brigton bby!

2009-04-26 @ 16:16:50
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Anonym

caroline: åh, tack! jag ska bänka mig nu på en gång!!

2009-04-26 @ 17:50:49
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0