INTE ångset söndag:D

Hej:)
Visst är det härligt att slippa ha ångest en dag som denna? :) :O Man kan vara uppe så länge man vill utan att oroa sig för att vara trött dagen efter:) Dock ska jag jobba i morgon mellan 2 och 6 på pipers, men de är ingen fara! ;)
MIn dag har varit skön. Jag har satt upp studsmatta, läst och badat:) skönt!
Jag vart bjuden på fest i kväll men eftersom jag inte varit hemma fredag- eller lördag kväll så hoppade jag det.. Det hade varit kul, men jag hade öndå inga kläder..
Imorgon sägs det att det ska blir en lika härlig dag som det var igår, så förhoppningsvis kommer jag kunna ta en liten paus från jobbet o gå ut i solen:) Jag har bjudit dit massa härliga människor så det kommer bli en rolig arbetsdag! (och förhoppningsvis massa distrationer från glassen:S)
Hoppas att ni har haft en trevlig helg så hörs vi imorogn:)
Hejdå, godishjärtan:)
Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0