Livet från andra sidan

Idag har jag dött. Och återuppstått. 
Jag satte en smula i halsen, men öm och ''tender'' som jag är kunde jag inte andas. Jag hänvisades från mina trogna vänner till förbandslådan i andra änden av rummet. Men jag kämpade på och den flög iväg i en hostning. Tack för stödet vänner:)<3
Nu är jag hemma efter en tidig middag hos farmor och har precis blivit vald till en av veckorevyns favoriter!:) Jag fick ett litet kort hemskickat som jag kan använda för att få massa rabatter och andra erbjudanden. helt gratis! två år av prenumererande is finaly paying off!
Ikväll är det Grey's som väntar för Emma. Hoppas att det är dubbelavsnitt precis som det var ed DH! Dom hoppade ju Grey's förre veckan så vem vet?! 
Nu ska jag hoppa in i duschen eller nåt. 
Provet ska vi inte prata om btw. 

Särnan 

Kommentarer
Postat av: R

synd att jag inte kunde vara där och rädda dig!

2009-04-15 @ 22:00:13
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0