nu är det vår på riktigt!

Tjenare, tjenare!
   Nu är jag äntligen hemma etfer en alldeless för lång dag! Den började som vanligt klockan 06:30 och jag kom hem från skolan klockan kvart över sex. ja, SEX!! jag är helt slut!
Men detta ska inte få förstöra mina kvällsplaner, nejnej. Jag sla nu hoppa ner i badet och cool ner mig lite och sedan klockan 21:21 sätter jag mig på bussen mot Gulle,(Gullmarsplan)  som det nu mera heter, där jag ska möta S och A :D 
   Och visstja! Jag var ju på ''arbetsintervju'' idag på Aftonbladet! Och det gick jättebra! jag har fått det:) eller asså jag kom upp till våingen där Aftonbladet/Kolportage sitter och då presenterar Viktoria, som min nya schef heter, mig för alla där såhär;
- Det här är Emma och hon ska jobba extra här!
eeh, ok. visst:) 
Så det är superkul! Det är både vardagsjobb, helgjobb och sommarjobb! 
Och sen hade jag engelska nationella idag också,vilket gick bra:) det var jättelätt kan jag ju bara säga till er som fortfarande inte haft det muntliga;) 
  Nu väntar mitt bad! 
Ha en fin fredagskväll!
  Särnan

ps. för att bara skriva något som harm ed överskriften att göra så kan jag ju bara säga det att jag inte hade jacka på mig idag! ds

Kommentarer
Postat av: R

Grattis! :D

2009-04-04 @ 08:53:22
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0