Nya stövlar!=D

Så här snygga stövlar hittade vi på Norbys i Burgsvik:

coola va?:D
och för endast 169 kronor. heregud vilken fynd!:O

Jag har iallafall varit duktig Emma idag och pluggat! Jag har gjort klart filmanalysen och slutuppgiften i estetisk verksamhet! Extremt bra gjort om jag fick säga det själv! 
Nu har jag bara kvar läsloggarna, den andra estetisk verksamhet uppgiften och plugget inför Int Ek-provet nästa veckan.... :(
Men äh, jag har ju ända till på måndag på mig:D 

Nu ska jag nog sätte mig o kolla på Madagaska 2:) Jag älskade första filmen! så sjukt rolig! ''I like to move it, move it. I like to move it, move it! I like to move it, move it, I like to MOVE IT!!''
hahahahah, stört roligt!

Avissta! jag har nu läst klart alla böckerna i Twilight-serien och måste medge att jag sörger an aning. vad ska jag nu göra lixmom?! :O Så när jag var inne i ''stan'' (harkel) idag så köpte haf två veckotidningar:) Finns det något mer underbart än en veckotidning full med skvaller, mode, bilder, you name it! ? 
De skaj ag iallfall riktigt njuta av den här tiden! annars är jag ju fast ed Lasermannen:( 


pussar
Särnan

Kommentarer
Postat av: FELICIA

HETA GREJOR!

2009-04-09 @ 19:44:11

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0