Påsklovs lördag!

Godmorgon kära läsare!
  Hur va eran fredakväll? Min va kul! Jag åkte hem till Anastasia, där också sofia astt och häckade, vid åtta rycket och vid tio drog vi oss in till Gulle. Där mötte vi upp en del folk, bland andra den omtalade Joakim och David:) Därefter åkte vi ut till mälarhöjden(?) där själva fetsen var. Det var jättemycket folk och en allmänt trevlig stämmning:) Det var lixom en mer social get-together än en fest-fest lixom. fattaru?
  Inget speciellt hände förutom att jag missade min buss med några sekunder och var tvungen att gå till Gulle och vänta en halvtimme på ett tåg och sedan 35 på min buss... Inte det roligaste, men det va rätt mycket människor på Gulle så de va ok:)
  Jag kom kvart över tre och somnade 03:18 så sött i min säng:)
Tyvärr togs det ingabilder under kvällens gång så där gick ni miste om något... ;)
Men nu är jag uppe och dagens planer är:
- Kratta gräsmattan. (YIPPIE!)
- Sätta upp studsmattan.
- Möta FARES inne i stan för en lång kvällsfika på 60:)
En helt ok dag helt enkelt!
  Men nu ropar min kära bror på mig, vi ska spela kula! Hur länge sen va inte det lixom?! :O
Vi hörs lite senare idag!
 Särnan

Kommentarer
Postat av: sofia

MÅrtensdal emma, mårtensdal! ;) gulle in our hearts!

2009-04-04 @ 17:34:05
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0