sista dagen

hej alla!
Idag är min sista dag på Gotland. eller ja, igår va väl min sista dag.. men jag åker i allafall hem idag. Klockan 16.45 går båten från Visby, så vi drar ifrån vår lilla by Hamra klockan 15.00 typ=) Vi har alltså ett par timmar på oss att säga adjö. 
Jag har lite ångest. Jag har pluggat. men inte tillräckligt.. Jag har nästan läst alla 500 sidor i Int Ek-boken, men kan ingenting ändå. Jag har inte gjort en ända läslogg. de är ju skitsvåra grejer! Jag pallar inte!!! Och jag har inte gjort moderna museet-uppgiften till Teckning, måleri... bläääääää.
Men jag kommer nog, om det inte är någon bra film på båten det vill säga, plugga lite då. 
Vecka 16 planer är att:
- Börja skolan igen
- PLUGGA!
- Ringa  Viktoria , min nya chef, om när jag ska komma o provjobba. 
- Fira min lillasyster Miranda på hennes 8års dag.  (vad ska jag köpa?!?!)
- öööh....
- Kolla på efterlängtade Grey's Anatomy som utegick förra veckan. (skam kanal 5!!)
Ja, det blir inte världens mest produktiva vecka. men jag tycker den verkar helt ok. 
Nu ska jag köra över lite cyklar till Magasinet, men vi hörs kanske någon annan gång?

pussarokramar

Kommentarer
Postat av: s o l o m a

Aa, imorgon börjar skolan , och jag måste också plugga! :( Förresten, vill du lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-04-13 @ 11:39:20
URL: http://soloma.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0