the last supper

jaha, idag är det Skärtorsdagen. Och som den superduper-kristen jag är så har jag för mig att det var idag som Jesus käka mat med sina kompisar och bjöd på bröd o vin o det där.. 
Det firar vi idag i allafall:) 
Dagen till ära har jag o mamma köpt fjädrar i fina färger, målarfärg och låtsas ägg=) Det är så fint att påskpynta! 
Efter besöket i mataffären tog vi en cykeltur längs havet för att sedan äta lunch vid ett par fiskebodar på stranden Austre! Det var skönt! 
Det är så tyst här. hela tiden lixom. Visst, fåglarna kvittrar o de susar lite i träden, men det är inte något Stockhpolms oväsen. Inga bilar. inga tunnelbanor. nivet. 
skönt
Ikväll ska vi, precis som Jesus, äta middag med några vänner. förhoppningsvis inte den sista:S Det kommer bli trevligt och om jag har förstått det rätt så ska det spelas mycket spel. crazy-night helt enkelt! 
Nej, nu ska jag fördriva tiden med något annat så hörs vi lite senare!
pusspuss
Särnan

ps. Sofia och Anastasia! var är ni?! ds

Kommentarer
Postat av: anastasia

gumman!jag har vart borta i 3 dygn men nu e det back on track som gäller! förlåt för alla osvarade sms ! pusssssss miss you

2009-04-10 @ 16:32:03

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0