Up-date

Internet i skolan miffar sig fortfarande så jag kundei nte uppdatera igår.. Men nu gör jag det:)
  Gårdagen var vanlig. Det var en ganska rolig dag:) inget speciellt hände men det var roligt;)
Efter skolan var det vår-time BIG-time:D FARES (-R) åkte till munkbrobryggan o satte sig i brsolen ovh åt glass. Eller S åt glass o jag åt ananas-chips! inte så mums, men väl värt ett försök!
   Det var mega mysigt, men klockan fyra var jag tvungen att åka hem till farmor o de andra skulle dra hem. Närvi går igenom spärrarna vid Gamla Stan så går ARN in i oss! Sofia får spader o börjar gråta och Anastasia tror att det är ett april-skämt.. xD Han var grymt snygg. Börjar tro att han förföljer mig.. (för er som följer min blogg slaviskt vet ju att han var och köpte glass hos mig på Pipers!) 
   Middag hos farmor var trevligt och jag fick mitt första påskägg! innrhålande två par strumpbyxor och 100 kronor:) haha
Grey's var bra som vanligt och jag sov bra:) 
   Emmas torsdag varlång men kort. Efter skolan åket FARES (-R & S) hem till A och gjorde en misslyckad kladdkaka o snackade skit:) Klockan halv fyra kom S och joinade oss o lite över fyra åkte vi fyra in till slussen där jag åkte till Orminge (the place to be, btw..) och resten åkte till munkbrobryggan för att sedan käka på donken med David:)
  I Orminge tränade ja o pappa på F&S en timme o nu sitter jag här o bloggar:) Jag e rätt bra på att dra igenom grejer!
Nu ska jag hoppa in i duschen o sedan ska jag plugga, har ju matteprov i morgon.. :(
  Hörs kanske lite senare ikväll:)
xxx
  Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0