bläääääääääääää och lite mums

är tillbaka i soffan, duschad och rätt fräsch. rätt sliten ändå. är helt slut.
det sista åket var riktigt skitigt. allt ballade ur och jag klarade inte en ändå sväng. pissförbannad var jag. vet inte om jag pallar mer imorgon. får de hur det blir.
glömde bort att berätta att jag igår var över hos O o M och kollade på Baksmällan. fan viklken bra film det är! Så jävla rolig!! ''I'ts funny 'couse his fat!'' hahah
anywho, Bradley Cooper, Phil i filmen, är ju bara så otroligt mumsig att dregglet rinner bara man tänker på honom. Men precis som förre gången jag såg den så var jag bara med killar, aka ingen att dreggla och stöna med.. Men jag gjorde det mentalt. Nästa gång ser jag den med en tjej så man kan njuta fullt ut!

för er som vet, visst är han äckligt lik någon??

hmm, om man skulle ta en chokladbit? det är ju ändå jul!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0