Budda

Igår fick jag en impuls och budade på denna goding !
jag bjöd i och för sig bara 300 kronor:P men Gud kanske står på min sida och kanske så är det ingen mer som hittar denna annons och jag vinner den! :D PEPPARPAPPARTAITRÄ
hoppas!!! fast med tidigare erfarenhet kan jag nog säga att Gud hittar på något annat att göra.

Idag ska jag köpa lite saker efter skolan. byta ett par jeans jag köpte i går och antagligen köpa ett till par. insåg i morse att mitt andra (an två) par blå jeans också är sönder så utöver de svarta jag köpte igår så blir det nog ett par blåa oxå.
en snygg tisha/tröja blire nog också.

nu ska jag konspirera


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0