Dan före dopparedan!

Idag är det -27°C här uppe... Känns inte sådär superlockande att kasta sig ut i backen och frysa näsan av sig.. Jag tror dessutom att det blev lite väl kallt i går för mina läppar för i morse när jag vaknade var dom alldeles stela o typ svullna. snyggt.
Det är dan före dopparedan idag och det känns faktiskt inte alls. Jag har liksom ingen julstämning i mig. Kan bero på att vi är här uppe istället för hemma där jag alltid firat jul tidigare..
Men i morgon gäller det i alla fall och då ska det ätas! Åh, jag älskar julmat! :D Den halländska långkålen, mimosasalladen, köttbullarna, skinkan, sillen, prinskorvarna... råvarorna är oändliga!
Nu har temperaturen stigit till -24°, kanske stiger det ytterligare innnan vi kommer ut så det inte blir lika farligt.
Nä, nu ska jag harvesta!
puss

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0