Den ända som älskar Snoop Dogg?

Sitte och lyssnar på Gangsta Luv. älskar den låten!
Det finns så många musikaliska genier som inte uppskattas just nu! Timbaland, Snoop Dogg, Lil' Wayne, Justin Timberlake m.m
Deras låtar har allt!! Alla basgångar, takter, texter.. ALLT!
Lyssna bara på det här;
''She always cold in the middle of the night,
Cuz I'm a dogg im a give her what she like.
She says my name laod, I say her name low
Thats what I aim fo', thats how the game go
Baby like the way I wake her up
Cuz i'm a gangsta, I grab her by the butt
Pull her to my side, I'm in deep
Woke that ass up just to put her to sleep ''
asså, så klockrent
Mamma kom just nu in genom dörren och jag är numera stolt ägare till en svart, snygg bräda! :D Vi fick den av vår kompis som inte längre åker så mycket så nu kan jag ju lära mig på en egen om en vecka!!:D:D:D JAG ÄR SÅ TAGGAD!!!
För övrigt är jag galet stressad över Kultur och Idé historian.. håller på och fylla på min ENORMA tankekarta (som ser ut såhär..)
begriplig?
NEJ!
PANIK
Men några saker jag kan glädja mig åt är mitt nya moderskap, till såväl bräda som denna mobil :D, och att jag fyller år om mindre än två dagar :)
ajusste, jag älskar kanal 5's söte jul-mellan-programen-klipp :D

Kommentarer
Postat av: R

jag kan lära dig! :D

2009-12-15 @ 22:04:27
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0