det blev inget vettigt

jag chattade med Stijn istället och nu ska jag underhållas av Ari.
Några fler än hon och jag som stördes av Comviqs lite lättare brake i några minuter? Täckning försvann helt i alla fall.
Jag trodde att det var min mobil som blivit useless (hej jag har skrivit på engelska i över en timme och kommer inte ihåg några svenska ord och stavade precis till svenska men ä..) efter bara en dag av användning.. men nej nej det var gulliga Comviq som än en gång strulade till det.
nä, nu får jag faktiskt sluta hänga vid datorn... jag ska ju faktiskt få tillbaka mitt liv imorgon!
eller var det ikväll?

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0