en vecka kvar..!

om exakt en vecka bli rjag ett steg närmare grått hår och jag tänkte börja dagen med att visa två favoriter som jag kommer köpa när jag är riiik!

som vanligt är det strul!!! men jag lägger upp länkar så kan ni kolla själva :)
Snyggaste mobilen! (i svart!)
Toves göörsnygga leopardklänning!

mm, det hade suttit fint!

förövrigt ser denna dag ut precis som vilken som helst. skolan är tråkig och jag ska jobba ikväll. ska nog dra till shoppningens värld efter skolslutet och pigga upp mig med lite sköna grejer.
kanske en 3310 eller 1208:a såhär i vinterkylan. för jag pallar inte sitta med in miffomobil och inte kunna skicka sms utan att sitta i 5 minuter och knåpa med napparna.

nej, tillbaka till matten!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0